1.İstifadəçi Razılaşmasının predmeti.
1.1. “TEZZEX MMC”
Şirkəti (bundan sonra – “İcraçı”) İcraçının Dünyanın müxtəlif ölkələrində
yerləşən anbarlarından hazırkı İstifadəçi Razılaşmasının (bundan sonra –
“Razılaşma”) şərtlərinə uyğun olaraq www.tezzex.com saytında
qeydiyyatdan keçən yetkinlik yaşına çatmış fiziki və hüquqi şəxs
(bundan sonra - “Müştəri”) üçün malların (bundan sonra mal və ya bağlama)
çatdırılması üzrə xidmətləri (bundan sonra - “Xidmətlər”) həyata keçirir.
1.2. “www.tezzex.com”
üzərindən qeydiyyat ödənişsizdir və sərbəstdir. Qeydiyyat
www.tezzex.com saytında həyata keçirilir. Səhifə üzərində qeydiyyatdan
keçməklə Müştəri hazırkı Razılaşmanın və onun bütün əlavələrinin qəbul
edilməsini bildirir.
1.3. Müştəri
Razılaşmanın hər hansı bir bəndi ilə razılaşmazsa, o zaman İcraçının Xidmətlərindən
istifadə etmək hüququna malik olmur.
1.4. Hazırda
istifadə olunan Razılaşmaya ediləcək hər hansi bir dəyişiklik hüququnu İcraçı
öz öhdəliyində saxlayır, bununla əlaqədar olaraq Müştəri mütəmadi olaraq
Razılaşmanın www.tezzex.com saytında dəyişikliklərin yerləşdirilməsi öhdəliyini
götürür.
1.5. Göstərilən
xidmət müqabilində İcraçı Müştəridən “Malın çatdırılması və xidmətlərin
ödənilməsi” adlı 7-ci maddədə göstərilən haqqı alır.
2. Xidmətlərin təsviri.
2.1. İcraçı
Müştəriyə məxsus olan sifarişin sonradan qablaşdırılması/qablaşmanın açılması
və İcraçının anbarına (və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsinin – bundan sonra
İcraçının anbarı) göndərilməsi üçün Müştəri tərəfindən ödəniş aparılmış
malların alınması üçün şirkətin dünyanın müxtəlif ölkələrində yerləşən,
anbarların ünvanının təqdim edilməsi üzrə xidmətlər göstərir. Təqdim edilən
Razılaşmanın məqsədləri üçün: Mal – Müştərinin internet resurları uzərindən
əldə etdiyidir, Bağlama - Azərbaycana göndərilməsi üçün bağlanmış olan
maldır.
2.2. İcraçı Müştəri
tərəfindən müstəqil olaraq internet-mağazada ödənişi aparılmış malları öz
anbarına qəbul etmək öhdəliyini götürür, bu şərtlə ki, İcraçıdan alınan ünvan
və malı alana aid məlumatlar dəqiq göstərilmiş olsun.
2.3. Müştərinin
İcraçının anbarında və ya Azərbaycanda kuryer xidmətinin bölməsində Bağlamanı
alması anından etibarən İcraçı tərəfindən xidmətlər tam həcmdə göstərilmiş
hesab edilir.
2.4. Xidmətlərin
göstərilməsi üçün İcraçı Müştərinin razılığı olmadan poçt və kuryer xidməti
kimi üçüncü şəxsləri cəlb etmək hüququna malikdir.
3. Sifarişin rəsmiləşdirilməsi.
3.1.Müştəri
əvvəlcədən malın keyfiyyətini, parametrlərini və xüsusiyyətlərini müstəqil
şəkildə qiymətləndirərək sifarişi tamamlayır.
3.2. Müştəri
göstərilən malların qiymətini malın satıcısına ödəmək öhdəliyini götürür.
3.3. Müştəri
internet üzərindən alış zamanı çatdırılma ünvanı (TEZZEX MMC-nin müvafiq
ölkədə anbar ünvanı) və personal məlumatları tam və düzgün göstərməlidir.
Müştəri tərəfindən internet üzərindən alış zamanı çatdırılma ünvanı və ya
personal məlumatlar səhv və yaxud yalnış doldurularsa və nəticə etibarı ilə bu
yüklərin çatdırılmasında problem yaradarsa və yaxud çatdırmanı ümumiyyətlə
mümkünsüz etdiyi halda TEZZEX MMC heç bir məsuliyyət daşımır.
3.4. İcraçı
anbarına qəbul etdiyi malların keyfiyyət və dəstliyinə görə məsuliyyət daşımır,
eləcə də Müştərinin internet-mağaza vasitəsi ilə əldə etdiyi mallara zəmanəti
təmin etmir.
3.5. İcraçı öhdəlik
götürür ki, satıcının poçt xidmətinin çatdırdığı məhsulu öz anbarına qəbul
edəcək ( anbarda saxlanılması qadağan olan məhsullar istisna ) , çəkəcək və
qablaşdıracaq, sonra isə İcraçının Azərbaycandakı anbarına nəql
edəcəkdir. Mal yalnız alanın imzasının mövcud olduğu halda anbar
tərəfindən qəbul edilmiş hesab olunur. Bağlamanın “Anbara çatdırılıb”
statusu təvhil alanın imzası mövcud olmadan düzgün kimi nəzərdən keçirilə
bilməz.
3.6. İcraçı malı
aldıqdan sonra 3 iş günü ərzində Müştərini malın İcraçının anbarına qəbul
edilməsi haqqında müvafiq bildirişin Müştərinin www.tezzex.com saytında qeydiyyat zamanı göstərdiyi elektron ünvana göndərilməsi yolu ilə
bildirişlə məlumatlandırılmasına, eləcə də onu Müştərinin şəxsi səhifəsində əks
etdirilməsinə borcludur. Bəyan edilməmiş bağlamanın İcraçının anbarında
saxlanma müddəti 30 təqvim günü təşkil edir.
3.7. Müştəri əldə
etdiyi malın poçt xidmətinin çatdırılma şərtlərinə və qüvvədə olan Azərbaycan
və sifariş etdiyi müvafiq ölkənin qanunlarına, o cümlədən Azərbaycanın Gömrük
məcəlləsinə müvafiq olmasına görə məsuliyyət daşıyır ki, buraya malın Müştəriyə
göndərilməsi üçün zəruri olan malın qabaritləri və poçt tarasının çəkisi
daxildir, lakin bağlamanın qabaritləri, çəkisi və içindəkilərlə
məhdudlaşmır.
3.8. İcraçı o halda
Müştəriyə Xidmətlərin göstərilməsindən imtina etmək hüququna malikdir ki, mal
poçt xidmətinin çatdırılma şərtlərinə və qüvvədə olan Azərbaycan və sifariş
etdiyi müvafiq ölkənin qanunlarına, o cümlədən Azərbaycanın Gömrük məcəlləsinə
müvafiq olmasın, buraya malın Müştəriyə göndərilməsi üçün zəruri olan malın
qabaritləri və poçt tarasının çəkisi daxildir, lakin bağlamanın qabaritləri,
çəkisi və içindəkilərlə məhdudlaşmır.
3.9. Malın nəql
edilməsi avia-daşıma yolu ilə həyata keçirilir. Nəqletmənin orta müddəti
anbardan göndərilməsi anından etibarən 5-10 iş günü təşkil edir.
3.10. Nəqletmənin
qiyməti haqqında məlumat malın Azərbaycan
ərazisinə gəlib çatması ilə Müştərinin şəxsi
səhifəsində əks olunur.
3.11. Malın
İcraçının Azərbaycandakı anbarına çatdırılmasından sonra İcraçı Müştərini
müvafiq bildirişin Müştərinin www.tezzex.com saytında
qeydiyyat zamanı göstərdiyi elektron ünvana göndərilməsilə
malı almağın mümkünlüyü haqqında xəbərdar edir. Müştərinin malının
anbarda saxlanması müddəti 30 təqvim günü təşkil edir. Saxlanmanın başlanğıcı
malın İcraçının Azərbaycandakı anbarına daxil olduğu gün hesab edilir.
Müştəri tərəfindən həmin malın alınmaması halında
Azərbaycandakı anbara malın daxil
olmasından 30 gün
keçdikdən sonra İcraçı Müştəriyə əlavə bildiriş göndərmədən malı utilləşdirmək
hüququna malikdir.
3.12. Bağlamanın
üçüncü şəxsə verilməsinə yalnız o hallarda yol verilir ki, o,aşağıda sadalanan
sənədlərdən birini təqdim edə bilsin: www.tezzex.com saytında
müvafiq bölmədən etibar etdiyi şəxslərin
məlumatlarını əvvəlcədən elavə etmiş olsun, qeydiyyatdan
keçmiş bağlama alanın şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin (pasport,sürücülük
vəsiqəsi və ya qüvvədə olan Azərbaycan qanunvericiliyinə müvafiq olaraq digər
sənədin) əslini, Müştəridən alınan – üçüncü şəxsin adına notarial qaydada
verilmiş etibarnamə (üçüncü şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə
birlikdə).
3.13. Müştərinin
bağlamanı lazımı vəziyyətdə alması, eləcə də İcraçıya iradlarının olmaması
faktı Bağlamanın qaiməsindəki və ya elektron lövhədəki imza ilə təsdiq
edilir.
4. Müştərinin vəzifələri.
4.1. Müştəri
müstəqil şəkildə hazırkı Razılaşmanın mətni ilə tanış olmaq, Razılaşma və onun
əlavələrdə dəyişikliklərin mövcud olmasını yoxlamaq öhdəliyini götürür.
4.2. Müştərini
İcraçını tələb edilən xidmətin yerinə yetirilməsi üçün zəruri olan bütün
məlumatlarla vaxtında təmin edilməsi öhdəliyini götürür. Zəruri olan
məlumatların çatışmaması halında İcraçı Müştəriyə Xidmətləri təqdim etməmək
hüququnu özündə saxlayır.
4.3. Müştəri İcraçı
tərəfindən ona göstərilən xidmətlərlə əlaqədar olan hesabları vaxtında ödəmək
və xərcləri qarşılamaq öhdəliyini götürür. İcraçı Xidmətlərin göstərilməsi üçün
ona təqdim edilən vəsaitlərin kifayətli olmaması halında Müştəriyə xidmət
göstərmir.
4.4. Müştəri
əvvəlcədən şəxsi səhifəsində bəyan etməklə məhsulun İcraçının müxtəlif
ölkələrdə yerləşən anbarlarına daxil olmasını müstəqil şəkildə
www.tezzex.com şəxsi hesabında izləmək öhdəliyini götürür.
4.5. Müştəri təsdiq
edir və zəmanət verir ki, Müştəriyə üçüncü şəxslərin, malın satıcısı və poçt
xidmətləri də daxil olmaqla, lakin bununla da məhdudlaşmayaraq
hərəkətləri nəticəsində dəymiş zərərlə əlaqədar olaraq hər hansı bir öhdəliklər
və xərclər səbəbindən yaranmış mübahisələr üzrə İcraçını cavabdeh və ya
həmcavabdeh kimi cəlb etməyəcəkdir.
4.6. Bağlamanın
alınması anında bağlamanın qaiməsində imza etmək və ya elektron lövhədə
imzasını atmaq.
4.7. Sorğu əsasında
müştərinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədləri, eləcə də bu və ya digər malı
internetmağaza vasitəsi ilə əldə etməyi təsdiq edən sənədləri təqdim
etmək.
4.8. Müştəri öz
adı, soyadı, şəxsiyyət vəsiqəsinin seriya nömrəsi, FİN kodunu,
yaşayış ünvanı, telefon, elektron poçt ünvanını və digər tələb edilən
məlumatları www.tezzex.com saytında qeydiyyat zamanı dəqiq göstərmək
öhdəliyini götürür.
5. İcraçının vəzifələri.
5.1. İcraçı
Müştəriyə www.tezzex.com saytında Xidmətlərin təsvirinə, eləcə də
hazırkı Razılaşmanın 1.1 maddəsində göstərilən tərifinə müvafiq olan Xidmətləri
təqdim etmək öhdəliyini götürür, o şərtlə ki,
Müştərinin sorğusu
hazırkı müqavilə və qüvvədə olan TEZZEX MMC-yə məxsus anbarların yerləşdiyi
müvafiq ölkələrin və Azərbaycan qanunvericiliklərinin nəzərdə tutduqları
qaydalara, tələblərə və məhdudiyyətlərlə ziddiyyət təşkil etməmiş olsun.
5.2. Müştəri
haqqında məlumatların məxfiliyini qorumaq. Müştəri haqqında məlumatlar üçüncü
şəxslərə yalnız Azərbaycan qanunvericiliyində nəzərdə tutulan hallarda təqdim
edilə bilər.
5.3. Müştəriyə onun
sifarişinin statusu və yerləşdiyi yer haqqında məlumat əldə etmək imkanı
vermək.
6. Gömrük rəsmiləşdirməsi.
6.1.Müştəri
tərəfindən sifariş etdiyi məhsulun www.tezzex.com veb saytında bəyan
edilməsi (göndərənin adının, malın adının və onun invoive sənədinin
təqdim edilməsi) mütləqdir. Müştəri gömrük rəsmiləşdirilməsi zamanı
yük barədə tam və dolğun məlumatın verilməsinə və gömrük bəyannaməsinin düzgün
doldurulmasına görə məsuliyyət daşıyır
6.2.
Azərbaycan ərazisinə çatdırılmış malın gömrük
rəsmiləşdirilməsi prosedurasına görə məsuliyyəti müştəri
daşıyır.
6.3. Malın
gömrük rəsmiləşdirilməsinə qədər Xidmət haqqının
ödənilməsi mütləq şərtdir.
6.4. Səlahiyyətli
orqanların Müştəri tərəfindən hazırkı Razılaşmanın 6.1 maddəsində nəzərdə
tutulmuş tələblərini yerinə yetirməmək və ya qismən yerinə yetirməsinə
görə (misal üçün, bağlamanın natamam və ya qeyri-dəqiq bəyan edilməsi,
daşınması qadağan olan malların mövcud olması) heç bir məsuliyyət
daşımır.
6.5. Müştəri
tərəfindən Azərbaycan ərazisinə gətirilməsi qadağan edilən malın gətirilməsi
halında belə mal Azərbaycan Dövlət Gömrük orqanları tərəfindən müsadirə
edilə, müştərinin üzərinə isə inzibati-cinayət məsuliyyəti qoyula bilər.
7. Daşıma haqqı, daşınma şərtləri və ödəniş.
7.1.
Müştərinin yüklərinin İcraçının müxtəlif ölkələrdəki anbarından
Azərbaycan Respublikasına və regionlara (müvafiq regiona çatdırılma mümkün
olduğu halda) çatdırılma haqqı www.tezzex.com saytında
yerləşdirilib.
7.2. Yükün
çatdırılma haqqı Müştərinin şəxsi kabineti vasitəsilə onlayn və ya
ofisdə, nəğd şəkildə ödənilə bilər.
7.3. İATA-nın
(Beynəlxalq Hava Nəqliyyatı Assosiasiyası) dərc etdiyi TACT Rules (Yük Hava
Daşıma Təlimatı) qaydalarına əsasən hansı çox olduğundan asılı olaraq daşıma
haqqının hesablanması üçün əsas kimi yükün həcm ölçüləri və yaxud faktiki
çəkisi götürülür.
7.4. Müştəri,
İcraçının internet səhifəsində (www.tezzex.com internet səhifəsində “Daşınılmasına
icazə yoxdur”) qeyd olunan daşınması qadağan edilmiş əşyaların siyahısı ilə
tanış olmalıdır
7.5.
Müştərinin sifarişləri, satıcı (və ya satıcılar) tərəfindən ayrı ayrı
bağlamalarda (fərqli track/izləmə/ nömrələrlə) fərqli və ya eyni tarixdə anbara
göndərilərsə, bağlamalar orijinal track/izləmə/ nömrələri ilə, ayrı ayrılıqda
daşınmaya qəbul olunur və emal edilir.
7.6. Müştəri
hazırkı şərtləri qəbul etməknən www.tezzex.com saytında dərc olunmuş
aşağıdakı hesablama vasitələri (online kalkulyatorlar) ilə tanış olduğunu və
tam anladığını (riyazi ölçmə, parametrlərin konvertasiyası, həcmin ölçülməsi və
s) təsdiq edir: • Qiymət və çatdırılmanın hesablanması kalkulyatoru
• Çəki və həcm formulası • Ölçü konvertoru • Ölçülər cədvəli
• Qabarit çəki hesablamalar
7.7. Hazırkı
şərtlərin 7.5-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş şərtlərlə və hazırkı şərtlərlə qeydiyyat
zamanı tanış olan və onları qəbul edən Müştərinin, sonradan daşıma haqqı,
şərtləri, ödəniş və s., digər sözlərlə -yükün ona çatdırılması ilə əlaqədar
İcraçının hazırkı şərtlərə tam riayət etdiyi təqdirdə Müştərinin ona
qarşı olan hər hansı bir tələbi əsassız sayılır. Misalçün - daşıma haqqının
həcm və yaxud faktiki çəki üzrə hesablanması qaydası ilə tanış olmamış,
Müştərinin sonradan yaranan tələbi əsassızdır və qəbul edilmir.
7.8. İcraçı daşınma
haqqı, şərtlər və ödəniş qaydalarına istənilən an dəyişikliklərin edilməsi
hüququnu özündə saxlayır. Bu dəyişikliklər qəbul edilən andan dərhal sonra
İcraçının rəsmi veb səhifəsində tanış olunması üçün dərc olunur.
7.9.
Müştəri anlayır və qəbul edirki daşıma üçün İcraçının müvafiq ölkədə
yerləşdiyi anbarına daxil olan yükün Azərbaycan Respublikasına göndərilməsi
məqsədilə emalı (yenidən qablaşdırılması, paletə yığılması, hava limanına
göndərilməsi), adi qaydada Azərbaycan Respublikasında qəbul edilmiş daşıma
müqaviləsi/şərtləri/prosedurlarından fərqlidir. Bu məqsədlə Müştərinin
nəzərinə yükün daşıma üçün göndərilməsinə dair qısa məlumat verilir:
Yüklər həftə ərzində İcraçının müvafiq ölkədə yerləşən anbarına daxil olur və
orda daşıma üçün emal olunur (yenidən qablaşdırma, paletlərə yığılma, hava
limanına göndərilmə) və müəyyən olunmuş günlər daşımaya göndərilir. İcraçının
anbarının digər ölkədə yerləşməsini nəzərə alaraq, saat fərqini nəzərə alaraq,
elektron əlaqə vasitələrində yarana bilən gecikmələri və dayanmaları, daşıma
prosesinə cəlb olunmuş üçüncü şəxslər və şirkətlərin işinə Azərbaycan
Respublikası ərazisindən İcraçı tərəfindən tam nəzarətin edilə bilməməsini
nəzərə alaraq, Müştərinin gec məlumat verməsini və digər obyektiv halları
nəzərə alaraq, Müştəri tərəfindən yükün daşımasından imtina etməsi tələbi
(TEZZEX MMC-nin xidmətlərindən imtina etməsi) bəzi hallarda icrası mümkün
olmaya bilər. Misalcun: Müştəri yükün daşımasından imtina tələbini
verdiyi zaman onun yükü artıq paletə yığılıb və daşıma üçün hava limanına
göndərilib. Bu halda Müştəri başa düşməlidir ki, onun yükün daşımasından
imtinası səbəbindən, bütün göndərişi dayandıraraq paletləri yenidən sökübonun
yükünü ayırmaq və geri qaytarmaq həm xərclər həmdə prosedur baxımından
mümkünsüzdür. Lakin buna baxmayaraq, İcraçı Müştərinin imtina tələbinə
əsasən, onun yükünün daşıma üçün dayandırılması məqsədilə bütün mümkün, zəruri
və ağlabatan tədbirləri görəcək.
7.10. Müştəri
hazırkı şərtləri qəbul edən zaman tam olaraq anlayır və qəbul edirki, yükün
daşımasından onun imtina tələbi İcraçı tərəfindən obyektiv səbəblərdən icra
edilmədiyi halda, Müştərinin İcraçıya heç bir iddiası və yaxud tələbi
qəbul edilmir və əsassızdır.
7.11. Müştəri
tərəfindən xidmətin ödənişi Azərbaycan Respublikasında şirkətin bank hesabının
olduğu bankın (Beynəlxalq Bank ASC) ödəniş gününə olan məzənnəsi ilə İcraçı
tərəfindən xidmətin göstərildiyi valyutaya əsasən (Avropa ölkələrindən
daşınma-AVRO, digər ölkələr-ABŞ dolları) Azərbaycan Respublikası manatı (AZN)
ilə aparılır.
8. Yükün saxlanması və təhvil verilməsi ilə bağlı şərtlər.
8.1. İcraçının Bakı
və ya regionda (olduğu təqdirdə) yerləşən anbarına daxil olan yüklər 30 (otuz
gün) gün ərzində Müştəri tərəfindən təhvil alındığı təqdirdə həmin
yüklərə anbar saxlama haqqı tətbiq etmir.
8.2. Hazırkı
şərtlərin 8.1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş müddət Müştəri tərəfindən
ötürüldüyü təqdirdə həmin yük təhvil alınan zaman (çəki və yer sayından asılı
olmayaraq) hər əlavə gün üçün 0.50 qəpik miqdarında saxlama haqqı
tutulur.
8.3.
Müştərinin onun adına Bakı ofisinə daxil olmuş bağlamanın təhvil alınmasına
dair İcraçı tərəfindən şifahi və yaxud yazılı (e-mail vasitəsilə)
xəbərdarlıqların verilməsinin son həddi (yükün anbara daxil olduğu gündən) 6
(altı) ay müəyyən edilir. 6 (altı) aydan sonra şirkət məhsulun məhv edilməsi hüququna
malikdir.
8.4.
Müştərinin onun adına xarici anbara (ABŞ anbarı istisna olmaqla) daxil olmuş
bağlamanın bəyannaməsinin doldurulmasına dair İcraçı tərəfindən şifahi və yaxud
yazılı (e-mail vasitəsilə) xəbərdarlıqların verilməsinin son həddi (bağlamanın
anbara daxil olduğu gündən) 3 (üç) ay müəyyən edilir. 3 aydan sonra
şirkət məhsulun məhv edilməsi hüququna
malikdir.
8.4.1.
Müştərinin onun adına ABŞ anbarına daxil olmuş bağlamanın anbarda ödənişsiz
saxlanılmasının son həddi 14 (on dörd) gün müəyyən edilir. Nəzərdə tutulmuş
müddət Müştəri tərəfindən ötürüldüyü təqdirdə anbarda saxlanıldığı hər
əlavə gün üçün hər 1 (bir) bağlamaya görə 1ABŞ dolları miqdarında saxlama haqqı
hesablanır.
8.5.
Müştərinin onun adına müvafiq ölkədə yerləşən anbara daxil olmuş bağlamanın
bəyannaməsinin doldurulmasına dair İcraçı tərəfindən şifahi və yaxud yazılı
(e-mail vasitəsilə) xəbərdarlıqların verilməsinin son həddi (bağlamanın anbara
daxil olduğu gündən) 30 (otuz) gün müəyyən edilir. 30(otuz) gündən sonra şirkət
məhsulun məhv edilməsi hüququna malikdir.
8.6. Müştəri
tərəfindən hər hansı səbəbdən yükün təhvil alınmasından imtina, yalnız, onun,
şirkətin rəsmi veb-səhifəsində yaratdığı şəxsi kabinet üzərindən (e-mail) daxil
olan cavabdan sonra qəbul edilir.
8.7. Hazırkı
şərtlərin 8.3-cümaddəsində nəzərdə tutulmuş müddət ötdükdə və Müştəri
tərəfindən onun adına daxil olan yük qəbul edilmədikdə və ya həmin yükün
aqibəti barədə heç bir rəsmi (şəxsi kabinet email vasitəsilə) göstəriş
verilmədiyi və yaxud Müştəri tərəfindən yükdən rəsmən imtina edildiyi
halda (şəxsi kabinet emailvasitəsilə), həmin yükün məhv edilməsi və yaxud
satışa çıxarılması barədə qərar İcraçının mülahizəsi əsasında həll
edilir.
8.8.
Müştərinin adına daxil olan yükün təhvili onun eyniləşdirilməsini mümkün edən
sənəd əsasında həyata keçirilir. Müştəri şəxsən onun adına daxil olan
yükü təhvil ala bilmədiyi təqdirdə, yük Müştərinin onu təhvil alınmasına
dair verdiyi və etibarnamədə göstərilən şəxsə təhvil verilə bilər.
8.9. Müştəri bağlamanı
təhvil alarkən bağlamanın tam və zədəsiz halda olduğunu yoxlamalı və yalnız
buna əmin olduqdan sonra ödəniş edib bağlamanı təhvil almalıdır. Əks təqdirdə
bağlamanın məhz daşınma zamanı zədələndiyi haqqında iddia qəbul
edilmir.
8.10. Müştəri
anlayır və qəbul edirki İcraçı beynəlxalq daşıma qaydalarına əsasən onun
müvafiq ölkədə yerləşən anbarına Müştərinin daxil olan yükün
qablaşdırmasını, daşınma məqsədilə, yükü zədələməmək şərtilə, yenidən
qablaşdırmaq hüququna malikdir - misalcun iri qabaritli qablamada olan kiçik
ölçülü yükü ona uyğun olan kiçik qablamaya yerləşdirir.
9. Baxışın keçirilməsi hüququ.
9.1. Müştəri
anlayır və qəbul edirki İcraçının və yaxud hər hansı səlahiyyətli dövlət
qurumunun (gömrük və s.) istənilən anda yükü açmaq və ona baxışın
keçirtməsi hüququ vardır.
10. Yüklərin qorunmasına görə məsuliyyət.
10.1. İcraçı onun
müvafiq ölkədə olan anbarına (həmin ölkənin kuryer və ya poçt vasitəsilə)
zədələnmiş və yaxud Müştərinin internet üzərindən sifariş etdiyi yükdən
fərqli yük daxil olan hallara görə heç bir məsuliyyət daşımır.
10.2. Göstərilən xidmət
çərçivəsində Icraçı satıcı firmanın göndərdiyi məhsulun keyfiyyətinə,
zədələnməsinə, tamlığına, tərkibinə, vaxtında çatdırılmasına görə məsuliyyət
daşımır.
10.3. İcraçı hər hansı bir səbəbdən yanlış
gələn məhsulun geri qaytarılmasına heç bir məsuliyyət daşımır. Bu hallarda
Müştəri satıcı ilə əlaqə saxlayaraq problemin həllində özü iştirak etməlidir.
11.Yükün sığortalanması, zədələnməsi və iddianın verilməsi.
11.1. Daşıma üçün
qəbul edilən yüklər sığortalanmır.
11.2. Müştərinin
daşıma üçün İcraçıya təqdim etdiyi yük İcraçının məsuliyyəti çərcivəsində
olduğu zaman sonuncunun qəsdən yol verdiyi hərəkətlər nəticəsində zədələnərsə
və yaxud korlanarsa, Müştəri zədə və yaxud korlanma faktına əsasən yükün
tam invoys dəyərini və yaxud faktiki dəymiş ziyanı ödəyə bilər.Bağlamaİcraçının
müvafiq ölkədə yerləşən anbarlardan hansısa birinə qəbul edilib, lakin, nəzərdə
tutulmuş reyslə gəlmədiyi təqdirdə (bağlama itib yaxud onun barədə heç
bir məlumat yoxdur), həmin bağlamanın İcraçı tərəfindən axtarışına 30
(otuz) iş günü vaxt ayrılır. Bağlamanın bu müddət ərzindətapılmadığı
təqdirdə Müştəriyə kompensasiya ödənilir. Kompensasiya o şərtlə ödənilir
ki, Müştəri yükün ona məxsus olduğunu və onun müvafiq qiymətə internet
üzərindən aldığını sübut edən bütün məlumatları təqdim etsin. Bura
aiddir: • İnternet mağazanın təqdim etdiyi order, invoys (burada
yükün/əşyanın şəkli,
miqdarı, qiyməti,
bağlamanın track nömrəsi və s. məlumatlar öz əksini tapır) Bank hesabından
çıxarış ( ödənişin təsdiqini sübut edən bildiriş ) İcraçı bağlamanınonun
müvafiq ölkədə yerləşən anbarına qəbul edilmədiyini, Müştəri isə kuryer
şirkətlərinin saytına əsasən bu track nömrəli bağlamanın məhz bu ünvana
çatdırıldığını israr edirsə, bu halda Müştəri kuryer şirkətinin sözügedən bağlamanın
İcraçıya təhvil verdiyini sübut edən sənəd təqdim etməlidir. Yalnız təqdim
olunan bu sənəd əsasında yükün həqiqətən İcraçıya təhvil verildiyi sübut
olunduqdan sonra (qəbul edən şəxsin imzası əsasında), Müştəriyə
kompensasiya verilir. Bunun üçün Müştəri qeyd olunan sənədləri təqdim
etməlidir: • Mağazanın təqdim etdiyi order, invoys (burada əşyanın şəkli,
miqdarı, qiyməti, bağlamanın track nömrəsi və s. məlumatlar öz əksini tapır)
• Bank hesabından çıxarış (ödənişin təsdiqini sübut edən bildiriş)
• Bağlamanın İcraçının anbarına qəbul edildiyini sübut edən imzalı sənəd.
11.3 Müştəri yükü
İcraçının anbarında təhvil alarkən onu həmin ərazini tərk etmədən yoxlamalı və
hər hansı bir zədə və ya çatışmamazlıq olduğu təqdirdə dərhal yerindəcə bu
haqda İcraçını məlumatlandırmalıdır. Ofisi/anbarı tərk edəndən sonra yükün
tərkibində hər hansı bir əşyanın çatışmadığı və ya
zədələndiyi iddiası qəbul edilmir.
12. Fors Major.
12.1. Tərəflər
fors-major səbələrinə görə hazırkı şərtlər üzrə götürülmüş öhdəlikləri
vaxtında, tam və lazımınca icra edə bilmədikdə, həmin öhdəliyin icrası
vəzifəsindən və bununla bağlı məsuliyyətdən müvafiq nisbətdə azad edilirlər. Bu
maddədə “forsmajor” termininin işlədilməsi təbii fəlakətlər, epidemiya,
partlayışlar, yanğınlar, zəlzələ, qasırğa, sunami, tufan, müharibə, vətəndaş
müharibəsi, xarici dövlətlər tərəfindən hərbi müdaxilə, inqilablar, vətəndaş
ixtişaşları və s. analoji səbəblər hökumətin və digər səlahiyyətli orqanların
qanuni sərəncamları, həmçinin də ölkənin ərazisindən kənar gözlənilməz və həlli
hökumət (və ya tərəflər) tərəfindən qeyri mümkün ola bilən səbəbləri
özündə cəmləşdirir.
12.2. Yuxarıda
göstərilmiş səbəblərin və zamanının hüquqi cəhətcə təsdiqi səlahiyyətli
orqanlar tərəfindən verilmiş arayışlar əsasında müəyyən olunur.
12.3. Fors major
hadisələri baş verdikdə müqavilənin şərtlərində göstərilən hüquq və vəzifələrin
icrası vaxtı adı çəkilən hadisələrin müddəti dövrü qədər uzadılır.
12.4. Tərəflər
bir-birini hazırkı şərtlərin yerinə yetirilməsini gecikdirən fors major
səbəbinin başlanması və bitməsi məlumatını tez bir zamanda elektron poçt,
teleqraf, teleks və ya telefaks iləməlumatlandırmalıdır.
12.5. Tərəflər fors
major hadisəsi baş verdiyi halda hər hansı maddi və ya mənəvi zərərin qarşısını
almağa çalışmalıdır.
13. Digər hallar.
13.1. Hazırkı
şərtlər Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyi
əsasında tənzimlənir.
13.2. Tərəflər
arasında yaranan hər hansı anlaşılmazlıq və ya mübahisə qarşılıqlı anlaşma və
razılıq əsasında həll olunur.
13.3. Tərəflər qarşılıqlı anlaşma və ya razılaşma əldə edə bilmədikləri halda Azərbaycan Respublikasının müvafiq məhkəməsinə müraciət edə bilərlər.
14. "Sifariş et" xidməti.
“Sifariş et” xidməti adı altında
müştərilərin internet səhifələrindən almaq istədikləri məhsulların alınmasına
vasitəçi olmaqla xidmət göstərilir. Yalnız bu xidmət üçün əlavə 5% (bank
komisiyası, nəğdləşdirmə, xidmət haqqı) ödəniş tətbiq edilir. Əlavə olaraq
çatdırılma ödənişi hər bir bağlamanın çəkisinə görə hesablanır.
Müştəri qəbul edir ki, hər hansı
bir səbəbdən "Sifariş Et" balansında qalan məbləği kassa üzərindən
nəğdləşdirildiyi zaman 5% Bank xərcləri saxlanılmaqla həyata keçirilir.
Göstərilən xidmət çərçivəsində
satıcı firmanın göndərdiyi məhsulun keyfiyyətinə, tamlığına, tərkibinə, ölçü və
formasına, satış anbarında tükənməsinə, vaxtında çatdırılmasına görə məsuliyyət
daşımır. Hər hansı bir səbəbdən yanlış gələn məhsulun geri qaytarılmasına heç
bir məsuliyyət daşımırıq. Bu xarakterli hallarda məsləhətçi olaraq qeyd edə
bilərik ki, Müştəri satıcı ilə əlaqə saxlayaraq problemin həllində özü iştirak
etməlidir. ”Tezzex” sifarişləri növbəlilik əsasında
həyata keçirir və hər gün 24 saat ərzində sifarişlərin yerləşdirməsinə zəmanət
verir. Bununla belə sifariş prosesində hər hansı problem yarandıqda (məhsulun
bitməsi, sifariş olunan ölçünün və ya rəngin bitməsi, kampaniyanın başa
çatması, ödəmə problemi və s.) istifadəçinin ödədiyi məbləğ istifadəçinin
istəyi əsasında balansına geri qaytarıla bilər.
İstifadəçi hesabında olan məbləği
istənilən digər məhsulların alınmasına xərcləyə bilər və ya hesabına geri
qaytarılmasını tələb edə bilər.
“Sifariş et” xidməti çərçivəsində
sifariş edilən məhsul(lar)un və Türkiyə daxili karqonun ödənişi tam olaraq
həyata keçirilməlidir. Sifarişin icrası tələb olunan ödənişlər tam həyata
keçirildikdən sonra yerinə yetirilir.
Sifarişlərin yerinə yetirilməsi eyni anda
həyata keçirilməsinə baxmayaraq məhsullar satıcı tərəfindən ayrı-ayrı
bağlamalarda və fərqli ardıcıllıqla göndərilə bilər və buna görə ”Tezzex” olaraq heç bir məsuliyyət daşımırıq.