Poçt xidməti olmaqla, hal hazırda hələlik ABŞ və Türkiyədən müştərilərin e-ticarət səhifələrindən sifariş etdikləri bağlamaların/yüklərin Azərbaycana çatdırılmasını həyata keçirir.
Bunları etmək üçün 3 sadə addımı yerinə yetirmək lazımdır:
ADDIM 1
Sizə aid olan məlumatları daxil etməklə www.tezzex.az da qeydiyyatdan keçin, və Sizə məxsus fərdi poçt “qutu”su əldə edin.
ADDIM 2
E-ticarətlə məşğul olan mağazalardan alış-veriş etdikdən sonra çatdırılma ünvanı olaraq səhifəmizdə qeyd edilən ünvanı göstərin.
ADDIM 3
Sifarişiniz tamamlandıqdan sonra bağlamanız bizə aid olan anbarımıza təslim edildikdən sonra Türkiyədən 4-5 iş gün, ABŞ-dan 7-10 iş günü ərzində Azərbaycanda çatdırılır ki, bundan sonra bağlamanızı təhvil ala bilirsiniz.
Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən (Nazirlər Kabinetinin qəbul etdiyi 305 №-li qərarın 2.1.4-cü bəndini rəhbər tutaraq), fiziki şəxslər 30 gün müddətində dəyəri 300 ABŞ dolları ekvivalentindən artıq olmayan yük ölkəyə idxal edə bilər.
Fiziki dəyər 300 ABŞ dollarından çox olduqda qanunvericiliyə uyğun olaraq gömrük rüsumu ödənilir.
300 ABŞ dolları limitinə əşyanın öz dəyəri və saxlanılan bağlamanın daşınma haqqı daxildir.
Limiti keçmiş hesab sahiblərinin bağlamaları səlahiyyətli orqan olan gömrük orqanı tərəfindən saxlanılır.
Bağlamanın BCT-də saxlanılması zamanı ilk gün 12 AZN, sonrakı hər gün üçün 2 AZN (1 avro) saxlanc haqqı hesablanır.
Bağlamanın çatdırılma haqqı çəkiyə görə hesablanır. Ölçüsü 1 metrdən böyük olan bağlamaların çatdırılma haqqı həcmi çəkiyə görə hesablanır. Həcmi çəkinin hesablanması üçün en * hündürlük * uzunluq / 6000 standartı tətbiq edilir.
Azərbaycan Respublikasına fiziki şəxslər tərəfindən gətirilməsi və beynəlxalq poçt göndərişləri vasitəsilə alınması qadağan olunmuş mallar.
http://customs.gov.az/az/ferdler-ucun/poct-gonderisleri/
Dövlət Gömrük Komitəsinin "Sadələşdirilmiş Bəyannamə - Elektron Ticarət" layihəsinin təqdimatından sonra Komitənin sosial şəbəkələrdəki rəsmi səhifələrinə ən çox ünvanlanan sualları cavablandıraraq izləyicilərimizin diqqətinə çatdırırıq.
1. Ünvana çatdırılma ödənişsiz
olacaq və necə həyata keçiriləcək?
Sifariş etdiyiniz məhsulun
ünvana çatdırılması sifariş edənlə daşıyıcı şirkət arasında münasibətlərlə
tənzimlənir.
2. 300 dollar limitini
keçməsək yenə də bəyannamə verməliyik?
Hər bir halda sifariş
etdiyiniz məhsul bu tətbiq vasitəsilə bəyan olunmalıdır.
3. Daşıyıcı şirkət fiziki
şəxsin əvəzinə onun sifariş etdiyi mallar üçün bəyannamə verə bilərmi?
“Smart Customs” mobil
tətbiqində sifariş edən fiziki şəxs yalnız özü sadələşdirilmiş bəyannaməni
təqdim etməlidir.
4. “Smart Customs” proqramında
bəyan etməklə daşıyıcı şirkət vasitəsilə telefon gətirmək olarmı?
300 dollar limit çərçivəsində
istənilən məhsulu sifariş edə bilərsiniz. Limiti keçdiyiniz təqdirdə
gətirdiyiniz məhsul gömrük ödənişlərinə cəlb olunacaq.
5. "Smart Customs"
Proqramına girmək üçün mütləq Asan İmza olmalıdırmı?
Azərbaycan vətəndaşları üçün
proqrama daxil olmaq Asan İmza və Elektron İmza ilə yanaşı, «Fərdi
identifikasiya nömrəsi» (FİN) ilə də mümkündür. Qeydiyyat zamanı təyin
edəcəyiniz şifrənin böyük və kiçik hərflərlə yanaşı, rəqəmdən ibarət olmasına
da diqqət edin.
6. “Smart Customs” proqramı
ilə 2 ədəddən artıq, amma 300 dollar limitini keçmədən sifariş verdikdə gömrük
rüsumu ödəmək lazımdır?
Malların gömrük sərhədindən
fiziki şəxsin və onun ailə üzvlərinin şəxsi istifadəsi və istehlakı məqsədləri
üçün keçirildiyi yəqinləşdirilməklə, onların xassələri, miqdarı, habelə
sərhəddən keçirilməsinin mütəmadiliyi əsasında gömrük orqanları tərəfindən müəyyən
edilir. Vətəndaş şəxsi istifadəsi və istehlakı məqsədləri üçün 2 (iki)
ədəd eyni və (və ya) eynicinsli malı güzəştli qaydada (gömrük ödənişləri
ödəmədən) gömrük sərhədindən keçirmək hüququna malikdir. Fiziki şəxs tərəfindən
gömrük sərhədindən keçirilən eyni və (və ya) eynicinsli malların miqdarı 2-dən
çox olduqda, güzəştli qaydada (gömrük ödənişləri ödəmədən) gömrük sərhədindən
keçiriləcək malların 2-dən çox olan miqdarı gömrük orqanları tərəfindən müəyyən
edilir və müəyyən edilmiş miqdardan artıq keçirilən eyni və (və ya) eynicinsli
mallara görə gömrük ödənişləri ödənilir.
7. “Smart Customs”
proqramında səhvən bəyannamə verdim və limitim doldu, bunu necə ləğv edə
bilərəm?
Bildiririk ki, “Smart Customs”
proqram təminatının tezliklə yenilənməsi nəzərdə tutulur. Yenilənəcək
proqram təminatında qeyd olunan məsələ öz həllini tapacaq.
8. ASAN imza olmadan “Smart
Customs” proqramında qeydiyyatdan keçmək olarmı? Hansı səbəbdən FİN kodla
qeydiyyatdan keçmək olmur?
“Smart Customs” proqram
təminatından istifadə «ASAN login» sisteminə daxil olmaqla yalnız «ASAN imza»,
«Elektron-imza» və ya «Fərdi identifikasiya nömrəsi» (FİN) vasitələri ilə
mümkündür. Autentifikasiya vasitələrindən müvafiq olaraq biri
seçilməlidir.
Qeyd: Şəxsiyyət vəsiqənizin
vaxtı bitdiyi halda, mobil nömrə sizin adınıza olmadığı halda «ASAN login»
sistemində qeydiyyatdan keçmək mümkün olmayacaq. Proqram təminatına daxil
olduqda şifrənizi daxil etdikdən sonra “Mən robot deyiləm” xanası
işarələnməlidir.
9. Telefon nömrəsi mənim
adıma deyilsə, amma bağlama mənim adıma olacaqsa, bəyannamə necə veriləcək?
“Smart Customs” proqram
təminatına daxil olmaq üçün “ASAN login” sistemində qeydiyyatdan keçməlisiniz.
Telefon nömrəniz öz adınıza olmalıdır, əks halda «ASAN login» sistemində
qeydiyyatdan keçə bilməyəcəksiniz.
10. Gətirəcəyim məhsulun aid
olduğu kateqoriya sizin siyahıda yoxdur, bu halda nə etməliyəm?
Bildiririk ki, ölkə ərazisinə
gətirilən mal kateqoriyaları tərəfimizdən analiz olunur və siyahıya yeni mallar
əlavə olunacaq. Malların siyahısı mütəmadi olaraq yenilənir.
11. “Smart Customs”
proqramında elektron xidmət haqqı hansı hallarda verilir?
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 26 aprel tarixli
168 nömrəli qərarına əsasən bütün növ gömrük bəyannamələri üçün elektron gömrük
xidmətinin göstərilməsinə görə gömrük yığımı tutulur.
Bağlama satıcı-mağaza tərəfindən alıcının qeyd etdiyi ünvana çatdırılması üçün ölkə daxili kuryerlərə verilir. Kuryer xidməti öz növbəsində bağlamaya izləmə nömrəsi (tracking number) təyin edir.
Trek nömrə bağlamanın kuryerin anbarından təyinat məntəqəsinə çatdırılanadək mövqeyini izləməyə imkan yaradır.
Traking nömrə hər bağlama üçün ayrı-ayrılıqda verilir, fərqli olur və təkrarlanmır.
Bağlama anbara çatdırılanadək yükün mövqeyini daxili kuryer xidmətinin səhifəsində izləmək mümkündür.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, mağazalar və xarici poçt xidmətləri adətən bağlamanın təqribi çəkisini qeyd edir.
Bağlama Tezzexin xaricdə yerləşən anbarlarına daxil olduqda isə çəkisi elektron tərəzidə yoxlanılır və dəqiq çəki qeyd edilir.
Beynəlxalq Hava Nəqliyyatı Assosiasiyasının (IATA) qaydalarına əsasən Hava Nəqliyyatı ilə daşınılan yüklərin
həm həcm həmdə fiziki çəkisi hesablanmalıdır və alınan göstəricilərdən böyük olanı daşınma haqqının hesablanması üçün əsas çəki kimi qəbul edilməlidir.
Fiziki çəki – Bağlamanın qablaşdırılmış vəziyyətdə tərəzidə görünən çəkisidir;
Həcm çəkisi – Bağlamanın ölçüləri əsasında hesablanan çəkidir.
Həcm çəkisinin Beynəlxalq Hesablama Qaydalarına uyğun olaraq hesablanma formulu aşağıdakı kimidir:
(En x Uzunluq x Hündürlük)/6000 = Həcm çəkisi (kg)
Müştəri sifariş etdiyi bağlama
xarici anbara çatdırılana qədər yük haqqında olan məlumata Bəyənnamə deyilir
ki, bu yük haqqında məlumatı anbara daxil olmadan əvvəl səhifəmizdə olan şəxsi
hesabınıza daxil olmaqla BƏYAN ET bölməsindən
əlavə edilir.
Bəyənnamədə
göstərilən məlumatlar aşağıdakı kimidir:
Azərbaycan Respublikasının Gömrük qanununa
əsasən bağlamaların hər biri hava limanına çatdıqdan sonra gömrük yoxlamasından
keçir.
Mümkün gecikmələrin önlənməsi üçün müştəri ona
aid olanşəxsi hesabına daxil olaraq, bağlama haqqında məlumatı əvvəlcədən bəyan
etməlidir.
Xüsusi istisna halları:
Bu və ya digər səbəbdən müştərinin bağlamasını
trek(izləmə) nömrəsi təyin edilmədən də göndərilir. Bu istisna yalnız
sifarişçinin bağlaması anbara təslim edildikdən sonra bəyannamə doldurulmaqla
həyata keçirilir.
Bəyan edilən məhsula aid məlumatların doğruluöu
bağlamanın vaxtında çatdırılmasının əsas şərtidir.