+994552063223 FAQ
  • How it works?
  • About us
  • Tariffs
  • Services
  • Shops
  • Contact
  • Blogs
  • FAQ
  • User agreement
  • Prohibited products
  • Security rules

Services

Check

By choosing this service, your package will be opened and checked by our staff. A product image will be emailed to you. In the event of a discrepancy, the item will be returned. It is necessary to look at the photos and inform us about the discrepancy or error.

Order

Using our service, you can order any product easily, by adding its LINK.

Parcel return service

Parcel return service. Terms of service: Return of parcels transported by Tezzex will be carried out on a paid basis. The return tariff is determined based on the weight of the package according to the transportation tariffs. Conditions: The package is returned only when the wrong product is shipped, if the product is damaged, defective (Defect must be found in the office), if the color or size is incorrect. If the package is checked for return within 2 working days from the date of receipt in the Baku office for return and the product is found without leaving the office, and one of the above cases is found, it is accepted with an invoice document. Note: If the above conditions are not met, the parcels will not be returned to the seller. Refunds are only available under the terms of the seller's store refund.

Delivery from Turkey and USA

Express delivery of goods and parcels ordered online from Turkey and the United States. Goods received from Turkey are delivered to Azerbaijan within 1-5 working days. Delivered from USA in 5-7 working days.

Copyright © 2020 tezzex.az

  • How it works?
  • About us
  • Tariffs
  • Services
  • Shops
  • Contact
  • Prohibited-products
  • User agreement
  • Privacy Policy
  • Blogs
(+99455) 208 3223 / 206 3223
[email protected]
Create Declaration
Tracking
Time Price Chart Status
Login
Have you forgotten your password? Registration
Password recovery
Hörmətli müştəri!
Təəssüf hissi ilə bildirmək istəyirik ki, Tezzex müvəqqəti olaraq fəaliyyətini dayandırır. Yeni layihələr və texniki yeniliklərin tətbiqi ilə əlaqədar olaraq bir neçə ay sizlərə xidmət göstərə bilməyəcəyimiz üçün məyusluq hissi keçirir, lakin ən qısa zamanda yenidən sizlərə daha keyfiyyətli xidmət göstərə bilmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Bağlamalar və reyslərlə bağlı vacib məqamları diqqətinizə çatdırmaq istəyirik: - Hər bir müştəriyə şirkətimizin müvəqqəti olaraq fəaliyyətini dayandırmasıyla bağlı qısa SMS bildirişi göndərilmişdir (daha ətraflı bu məktubda məlumat ala biləcəksiniz). - Türkiyədən olan növbəti* və həmçinin son uçuş reysi 20.01.2023 tarixində nəzərdə tutulub (bu tarixədək Türkiyədən heç bir reys olmayacaq). Bu tarixə qədər Smart Customs-da (və ya e.customs.gov.az saytında) bəyan olunmamış heç bir bağlamaya görə məsuliyyət daşımayacağımızı öncədən bildirmək və bunları nəzərə almağınızı istəyirik. Əlavə olaraq həmişəki kimi, qeyd olunan tarixədək bəyan olunan bütün bağlamalar növbəti həftə içi ərzində Bakıda olacaqlar. - Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq müştərilərimizə bu gündən etibarən Türkiyə anbarımıza sifariş verməməyi məsləhət görürük. Adətən satıcılar təxmini çatdırılma vaxtı bildirsələr də bağlamalar qeyd olunduğu tarixdən daha gec çatdırıla bilir. - Sizlərə çatdırılma adresi olaraq Tezzex-in xarici anbar məlumatlarını qeyd etdiyiniz bütün saytlardan həmin adresi silməyinizi məsləhət görürük (yanlışlıqla sifariş vermə ehtimalını aradan qaldırmaq üçün). * 21.01.2023 tarixinədək heç bir reysə təhvil verilmə olmayacağını, bu tarixin həm növbəti həm də son reys tarixi olacağı barədə bir daha sizlərə xatırlatma etmək istəyirik.